Toolsofpower's Blog

maj 30, 2011

Undersøgelse af kloak

Filed under: I hjemmet — toolsofpower @ 8:57 am

Så står man op, og tror det er en ganske almindelig hverdags morgen, og hvad holder der så uden for ens vindue. Der holder sørme en lastbil, som er i gang med at rense kloakken. Lige det man har lyst til at se, når man spiser morgenmad. Nu håber jeg bare ikke det lugter når jeg kommer hjem, for det er noget med trykket kan tømme ens vandlåse for vand, så der er åbent ned til kloakken.

Til deres forsvar, så havde de advaret mig, jeg havde bare lige taget fejl af ugenummeret, så nu nåede jeg ikke at tage højde for de forbehold de har givet. Jeg håber på de gør deres arbejde godt, og den efterfølgende tv inspektion kommer tilbage med noget positivt.

Skriv en kommentar »

Endnu ingen kommentarer.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv en kommentar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.